Thursday 12 October 2017

Optioner Ovanlig Volym


4 tips om att spåra ovanliga alternativaktivitet. Hur gör du det. Det är en fråga jag har ofta blivit ombedd att hitta alternativ som är redo att flytta och vara på höger sida av handeln. För de senaste åren har jag Varit mycket hemlighetsfull och har inte avslöjat den informationen till någon. Efter många års dodging av denna fråga är jag redo att avslöja de verktyg som jag använder, hur man förstår den ovanliga alternativaktiviteten och viktigast av allt hur man handlar det. Som du Vet bra alternativ handlare använder hävstångseffekt för att göra vinst med minimalt kapital Att vara en köpare av ett alternativ är en låg sannolikhet handel eftersom sextio procent av alternativen upphör att vara värdelös. För att lyckas göra en stor vinst i samtal eller sätter tror jag att du behöver veta Där stora pengar går på optionsmarknaden Att kunna upptäcka var pengarna strömmar på optionsmarknaden kommer vanligen att ge dig en kanten för att hålla dig framför publiken. Jag har ofta noterat att ovanliga alternativaktivitet signalerar ett potentiellt stort drag. anledning varför ovanlig alternativaktivitet signalerar ofta ett potentiellt stort drag är att insiders normalt kommer att agera på information som de hör eller har huvudet på nyheter som kommer att leda till att aktiekursen flyttar. Dessa insiders kommer att förvränga sig i optionsmarknaden för att göra mycket stora satsningar till vinst på hävstången som alternativen ger. Jag är fortfarande bäst i branschen för att kunna upptäcka och spåra denna typ av aktivitet och leverera informationen till mina kunder genom min prenumerationsservice. Mycket försöker kopiera eller till och med kopiera det jag tillhandahåller , men min insikt och erfarenhet råder alltid. Hitta Wall Streets mest lukrativa handel Rapport. Hur den lilla killen kan dra nytta av Wall Street s bästa affärer. Aktiviteten i Aruba Networks Inc ARUN idag är ett perfekt exempel På fredagar har jag en levande chattrum öppet för medlemmar så att vi kan handla veckovisa alternativ tillsammans. Vid 10 58 AM EST gick jag igenom mina typiska morgonskanningar för att spåra ovanliga alternativaktiviteter och jag hämtade på några stora köpare av 23 mars ringer till 0 40 per kontrakt. Därefter hittar du en lista över de tio bästa orderna för idag och du kan se att de kom in klockan 10 39 AM EST som köpare av stora block av dessa kontrakt. Top 10 Orders In Aruba Networks. Denna typen av åtgärder får alltid min uppmärksamhet, eftersom det här är köpare av köpoptionsavtal som löper ut inom sju dagar, varav två är icke-handelsdagar. Det enda sättet att dessa samtalsmöjligheter kommer att göras är om priserna går högre nästa fredag. Om du titta på 1 minuters diagram nedan, kommer du att märka en stor volym i volymen på exakt samma tidpunkt som dessa köpoptioner köptes. En minuts karta över Aruba Networks. Strax efter det att verksamheten slog, fortsatte aktiekursen att flytta en annan 1 00 högre De köpoptioner som köpts uppnådde högst 0 85 per kontrakt och slutade dagen på 0 70 per kontrakt. Jag varnade medlemmarna i mitt chattrum att det här ser ut som att det kan göra ett tryck eftersom samtalen blir bjuda upp ca 0 15 av köparna. Unusual optionsaktivitet Är bara en indikator Enligt min åsikt är det den mest realtidsindikator som finns tillgänglig eftersom det visar mig var pengarna går på optionsmarknaden. Jag hämtar vanligtvis den ovanliga optionsaktiviteten och tillämpar teknisk analys för att filtrera bort idéer och hitta Handlar som har den bästa risken att belöna. Unusual Options Aktivitet Här är mina fyra tips. 1 Volym Jämför samtalet sätta volymen mot den genomsnittliga dagliga volymen Ta det ett steg längre och jämföra volymen i ett visst kontrakt med tidigare öppen intresse. Jag gillar För att se volymen minst tre gånger den genomsnittliga dagliga volymen Om volymen är större än den öppna räntan, vet du att det finns någon ovanlig alternativaktivitet. Om du undrar om volymen är ny, se nästa dag för att se Förändringen i öppen ränta. Jag gillar att se alternativvolymen förekommer i stora block med 100 kontrakt eller mer. Denna storlek indikerar att volymen är ett resultat av institutionell inköp i stället för att privatkunder försöker hitta nästa heta Lager Institutionerna tenderar att vara smarta pengar och det är vem jag vill följa.2 Gå bakåt När du märker en förändring av aktiviteten, kolla på alternativen under de två senaste månaderna för att se om något fångar ditt öga.3 Nyheter Ovanligt alternativ Aktivitet sker inte i ett vakuum. Det finns anledning till det och det är ofta kopplat till dagens nyheter. Du kommer att vilja hålla aktuella nyheter i branschen samt pressmeddelanden om konferenser och andra viktiga händelser. När du har identifierat vad som verkar vara en ovanlig alternativaktivitet måste du avgöra om aktiviteten öppnar köper eller säljer. För att göra detta, kolla på budet och frågan om kontrakten och titta på för att se var sista handelspriset är , För att se om handlare är aggressiva när de säljer alternativet som håller budet eller köper alternativet villigt att betala erbjudandet.4 Spillover Leta efter spillover till andra strejkpriser. Marknadsförare kommer typiskt att ta den andra sidan av handeln. Med andra ord, de Vill rem ain delta neutralt genom att sälja samtal för att underlätta transaktionen och då kommer de omedelbart att kompensera sin ställning med den underliggande aktien. Det innebär att de köper aktier mot de samtal som de sålde. Men om de tycker att inköp är ett resultat av smarta pengar , kan de hävda sin position med andra alternativ som leder till en spillover till inköp av samtal vid olika slag. Jag hoppas att du lärde dig något av denna information och att du kan dra nytta av de tips som jag delade idag utmanar jag dig att börja titta mer in i alternativkedjan när man tittar på olika tickersymboler. Om du är intresserad av att lära dig mer om ovanlig alternativaktivitet, verktyg som jag använder eller viktigast av hur man handlar det. Jag skapade en stegvis rapport som lär dig exakt min process som du kan börja använda today. Finding Wall Street s mest lukrativa Trades Report. How den lilla killen kan dra nytta av Wall Street s bästa affärer. Den 5 juni 2014. Jag har lärt mig mycket av din Artikel av spårningsalternativ volym och var imponerad av ditt skrivande Jag har några fall handel förfrågningar hoppas du kan hjälpa svaret För NQ NetQin Mobile ökade 31 på igår 4 juni s handel Jag har kontrollerat alternativet Interest diagram, differentierar samtalet och sätta volymen inte Mycket för 6 juni Den högsta uppsättningen P6 5 volymen är 1209, samtal C9 volymen är 972 Som du vet före den 4 juni öppnar en händelse som heter oberoende utredningsrapport var borde leda den stora kapitalen för inresa Så jag undrar var jag ska kolla 3 juni före handelsdagen S volym för Call-alternativ Jag kollade CBOE-webbplats men inte tillgänglig. Ett annat exempel är EJ E-House China Holding, jag märkte att den 5 juni s säljvolymen Put Strike P8 21 juni volymen 9005, stor öppen ränta än genomsnittlig volym och Put call Förhållandet är 9005 3000 Beroende på det kan jag följa uppsättningen och köpa den här Put 8 juni 21 och satsa på att det kommer att sjunka under aktiekursen är 8 94. Jag ser fram emot att höra från dina svar bästa hälsningar. Varje 5 juni 2014. Jag h ave lärde mig mycket av din artikel av Tracking Option Volume och var imponerad av ditt skrivande Jag har något fall handel frågar hoppas du kan hjälpa svaret För NQ NetQin Mobile ökade 31 på igår 4 juni s handel Jag har kontrollerat alternativet intresse diagram, samtalet och sätta volymen skiljer inte mycket från den 6 juni Den högsta uppsättningen P6 5 volymen är 1209, samtal C9 volymen är 972 Som du vet före den 4 juni öppnar en händelse med namnet oberoende utredningsrapport var borde leda den stora kapitalen för inresa Så jag undrar var jag ska kolla 3 juni före handelsdag s volym för Call alternativ Jag kollade CBOE webbplats men inte tillgänglig. Unusual Volume för NASDAQ Stocks. Real-Time efter timmar Pre-Market News. Flash Citat Sammanfattning Citat Interactive Charts Standard Setting. Please observera att när du gör din valet gäller det för alla framtida besök på Om du vid något tillfälle är intresserad av att återgå till standardinställningarna, välj Standardinställning ovan. Om du har några frågor eller stöter på några problem s om du vill ändra dina standardinställningar, vänligen maila. Bekräfta ditt val. Du har valt att ändra standardinställningen för Quote Search. Det här är nu din standardmålsida om du inte ändrar din konfiguration igen eller tar bort dina cookies. Är du säker du vill ändra dina inställningar. Vi har en tjänst att fråga. Avaktivera din annons blockerare eller uppdatera dina inställningar för att säkerställa att javascript och cookies är aktiverade så att vi kan fortsätta att förse dig med de förstklassiga marknadsnyheterna och data du Jag kommer att förvänta mig från oss. Options Trading Center. Real-Time efter timmar Pre-Market News. Flash Citat Sammanfattning Citat Interactive Charts Default Setting. Observera att när du väljer ditt val kommer det att gälla alla framtida besök på If, at när som helst, du är intresserad av att återgå till standardinställningarna. Vänligen välj Standardinställning ovan. Om du har några frågor eller stöter på några problem med att ändra standardinställningarna, vänligen maila. Bekräfta ditt val. Du har ve valt att ändra standardinställningen för Quote Search Det här är nu din standard målsida om du inte ändrar din konfiguration igen eller du tar bort dina cookies. Är du säker på att du vill ändra dina inställningar. Vi har en tjänst att fråga. Avaktivera din annons blockerar eller uppdaterar dina inställningar för att säkerställa att javascript och cookies är aktiverade så att vi kan fortsätta att förse dig med de förstklassiga marknadsnyheterna och uppgifterna du kommer att förvänta oss från oss.

No comments:

Post a Comment